zenithpeople.sk
true
logo

Welcome to our Best HiringHub employee & employer Company

We’re HiringHub employee & employer for you Since 1987, Providing the Best Services for Our Customers. Meet Our Experienced & Professional Team, Professional Customer Service.

Contact Us

54B, Tailstoi Town 5238 MT, La city, IA 522364

info@zenithpeople.sk+421 911 445 556

Newsletter Subscription

avatar

Martina Čizmadiová

19. január, 2024

Čo navyše spraviť, ak chcete uspieť na pracovnom pohovore

Čo navyše spraviť, ak chcete uspieť na pracovnom pohovore

V dnešnej dobe je mnoho dostupných informácií o tom, ako úspešne absolvovať pracovný pohovor. Napriek tomu skutočne pripravených príde menej ako 25 percent uchádzačov. Prijímací pohovor je obchodné stretnutie s budúcim  zamestnávateľom. Obe strany niečo ponúkajú a niečo hľadajú. Firma má prácu, ktorú potrebuje, aby niekto urobil a je ochotná za ňu zaplatiť. Personalista  preveruje, či ste tá správna osoba . Vy chcete predať vaše skúsenosti a znalosti za čo najvyššiu cenu. Zisťujete tiež, či táto firma je pre vás najlepšou voľbou vo vašej kariére. Mnohí uchádzači prídu iba skúsiť a čakajú „čo z toho bude“. Na pracovný pohovor nejdete prosiť o prácu, ale ponúkate budúcemu zamestnávateľovi možnosť obojstranne výhodnej spolupráce. Mali by ste presvedčiť personalistu, že ste najvhodnejší uchádzač a prispejete ku rastu firmy. Dôkladne si preštudujte ešte raz pracovný inzerát.  Poskytne vám informácie o tom, aký typ človeka firma hľadá.  Bude vašou úlohou presvedčiť, že vaše skúsenosti a osobnosť zodpovedajú ich predstave.

Tu je ešte zopár rád, ako sa odlíšiť od ostatných. Ku dôkladnej príprave na pohovor patrí pochopiť pracovnú pozíciu, svoju rolu u budúceho zamestnávateľa. Musíte získať aj čo najviac informácii o firme, aby ste porozumeli oblasti podnikania, firemnej kultúre a celkovému smerovaniu firmy.

K tomu vám môže dopomôcť naštudovať si:

  1. Webové stránky firmy – prečítajte si úplne všetko, patria sem aj weby zahraničných pobočiek
  2. Profil firmy na sociálnych sieťach – všímajte si transparentnosť komunikácie, čo firma postuje, aké má komentáre, kto komentáre píše, ako firma reaguje na hejty
  3. Mediálne články o firme – kto sa najčastejšie za firmu prezentuje, ale aj ekonomické reporty, chystané investície, tlačové správy, výročné správy atď…
  4. Web stránky konkurenčných firiem – pozrite sa, kde sú a ako oni zvládajú výzvy v rovnakej podnikateľskej oblasti
  5. Obráťte sa aj na vašich známych, či nepoznajú niekoho, kto vo firme pracoval