Na základe najnovších poznatkov z psychológie využívame celosvetovo uznávané psychometrické nástroje Facet5 od britskej spoločnosti Synermetric, ktorá je na trhu už viac ako 20 rokov . Sme akreditovaným partnerom. Ponúkame veľmi jednoduché, presné, zrozumiteľné, ľahko aplikovateľné riešenia v 30 svetových jazykoch.
V ČOM VŠETKOM VIEME POMÔCŤ
Kľúčovým faktorom pri dosahovaní cieľov firmy je pochopenie, akých zamestnancov firma potrebuje. Odhalíme silné stránky, motivátory, ambície kandidáta, ktoré pomôžu identifikovať, či kandidát zapadne do firmy.
Sme schopní zabezpečiť kompletné Assessment centrum alebo Development centrum.
Ako to funguje v 3 krokoch:
Krok 1: Definujete váš ideálny kompetenčný model na danú pozíciu.
Krok 2: Vyplnenie osobnostných profilov kandidátmi a ich porovnanie s vaším zadefinovaným kompetenčný modelom.
Krok 3: Obdržíte zrozumiteľnú správu o kandidátoch, ktorí v najväčšej možnej miere zodpovedajú vašej predstave.
Máme skúsenosti v priamom oslovení kandidátov na top manažérske, seniorské pracovné pozície a pozície špecialistov. Sme schopní zabezpečiť nielen výber ale aj nezávislé a objektívne hodnotenie vášho manažmentu.
Zvyčajne riešime nasledujúce oblasti:
- Aké sú silné a slabé stránky jednotlivcov a top manažmentu ako celku?
- Ako bude manažment napĺňať ciele a stratégiu, riadiť riziká a návratnosť firmy?
- Ako sa môže váš manažment rozvíjať a zlepšiť svoju výkonnosť ?
- Ako nastaviť plán rozvoja a manažérske koučovanie?
Úspešné firmy chcú zamestnancov, ktorí pozerajú za horizont a dokážu neustále firmu posúvať dopredu.
Pomôžeme vám zistiť odpovede na nasledujúce otázky:
- Aké talenty potrebuje firma do budúcnosti?
- Ako zlepšiť proces identifikovania talentov?
- Ako budete motivovať, rozvíjať a udržiavať talenty?
- Ktorí zamestnanci majú vysoký potenciál?
- Ktorí zamestnanci budú zahrnutí do programu talentov?
- Ktoré talenty sa stotožnia s firemnou kultúrou?
TeamScape je vhodné, keď firma:
- formuje nové alebo obnovuje existujúce tímy
- chce podporiť tím pri prebiehajúcich organizačných zmenách
- integruje nových členov do tímu
- posilňuje tím a tímy navzájom porozumením a kooperáciou
Pomôžeme vám:
- definovať “ súčasný stav “ a “ ideálny stav “ firmy alebo tímu
- implementovať zmeny prostredníctvom ľudí
- zostaviť stratégiu založenú na požiadavkách zákazníka
- zvýšiť výkon obchodného oddelenia
- nadizajnovať vašu firmu pre zlepšenie výsledkov
ZenithPeople Consulting s.r.o. je členom Slovenskej asociácie Age managementu (SAAM). Asociácia je súčasťou unikátneho česko-slovenského projektu zameraného na riešenie problematiky starnutia obyvateľstva, diverzity a medzigeneračného riadenia. Age management je spôsob vedenia ľudí s prihliadnutím na ich vek. Firmám ponúkame riešenia pri zavádzaní Age managementu – od auditu cez realizáciu vzdelávacích aktivít až po monitoring úspešnosti zavedenia. Výsledkom je vyššia motivácia a lojalita zamestnancov, lepšia organizácia práce a vyššia celková spokojnosť zamestnancov.
Viac informácií o asociácii : http://www.agemanagement.sk/
Vieme zabezpečiť kompletné riešenia pre identifikáciu potenciálu a rozvojových potrieb vašich zamestnancov a to:
-aká je úroveň kompetencií zamestnancov ( riadenie tímu, komunikácia, schopnosť efektívne uvažovať, rozhodnosť , riešenie problémov)
– aká je zaangažovanosť a súčasná motivácia zamestnancov
– do akej miery zamestnanci vedia naplniť ciele firmy a očakávania zákazníkov
– výsledkom bude Leadership Potential Profile, z ktorého spracujeme presný ROZVOJOVÝ PLÁN
- 100% anonymitu hodnotení, vysoký užívateľský komfort, minimálny čas s organizáciou a administráciou
- výber z viac ako 800 kompetencií ušitých na mieru
- prehľadnú správu o silných a slabých stránkach hodnotených spolu s odporúčaniami na zlepšenie
- včasné zachytenie negatívnych tendencií správania
5 postupných krokov:
2. Každý hodnotený a hodnotiteľ dostane prístupový kód do online systému.
3. Vyplnenie online dotazníkov.
4. Každý hodnotený dostane prehľadnú správu v grafickej podobe.
5. Spätná väzba od nášho konzultanta, nastavenie rozvojového plánu.
Naše vzdelávacie aktivity pokrývajú predovšetkým školenia mäkkých zručností. Obsah, termín, miesto zabezpečíme podľa vašich požiadaviek.
Tématické okruhy ( variabilné ):
Asertívna komunikácia
Efektívne organizovanie času
Zvládanie stresu, Work-Life Balance
Obchodné zručnosti
Ako nájsť a udržať si talenty
Leadership, motivácia a vedenie ľudí. Ako uchopiť generáciu X, Y, Z.
Manažérsky koučing, sebarozvoj a ďalšie témy
Radi vám pomôžeme s podnikateľským projektom. Bez znalosti špecifikácie slovenského pracovného trhu vás to môže stáť veľa zdrojov a času a nemusíte získať žiadne hmatateľné výsledky. Pomáhame začínajúcim firmám úspešne vyhľadať , vytrénovať zamestnancov a nastaviť pracovno – právne dokumenty.
Jedná sa o licencovaný vzdelávací program, ktorým firma získa:
- Spokojný zamestnanec = výkonný zamestnanec
- Zníženie fluktuácie zamestnancov = zníženie nákladov
- Podporou zamestnancov sa dosiahne lepšia kvalita ich práce
- Posilnenie motivácie zamestnancov zapojiť sa do celoživotného vzdelávania
- Predchádzanie syndrómu vyhorenia a depresií zamestnancov
- Predĺženie a skvalitnenie profesijného života / prevencia predčasného odchodu do dôchodku vysokokvalifikovaných zamestnancov
- Aktívny prístup zamestnancov k zmenám, ktoré prináša PRIEMYSEL 4.0
- Využitie vysokého potenciálu vekovej rôznorodosti na pracovisku
Pomôžeme s nastavením procesov v ľudských zdrojov spoločnostiam bez vlastného personálneho oddelenia, zabezpečíme všetky potrebné dokumenty podľa Zákonníka práce a zamestnaneckých právnych predpisov.
Ak cítite vo firme potrebu vytvoriť menšie HR oddelenie a nastaviť jasné HR procesy, ponúkame vám program Efektívny HR špecialista. Buď vám vyškolíme vášho interného HR špecialistu alebo to necháte externou formou na nás. Program sa šije na mieru podľa zamerania biznisu a súčasného stavu firmy. Program sa realizuje formou školenia (osobne alebo online) alebo formou osobných konzultácií vo firme.
Okruhy tém: Labor laws and legal compliance – tvorba základných dokumentov (organizačná štruktúra, pracovné zmluvy, dohody, rôzne dodatky, popis pracovných pozícií, pracovný poriadok, možnosti a administrácia ukončenia pracovného pomeru atď…)
Recruitment – nastavenie výberového procesu (inzercia pracovného miesta, aktívne vyhľadávanie kandidátov cez sociálne siete, selekcia životopisov, vedenie pohovoru, riešenie nástupných formalít, adaptačný proces, vedenie hodnotiaceho pohovoru)
Employee relations and communication – udržiavanie dobrých vzťahov a efektívnej komunikácie vo firme
Compensation and benefits – odmeňovací plán, nastavenie benefitov
Training and development – riadenie výkonnosti zamestnancov, vzdelávanie a rast zamestnancov